KATEGORIE

DETAIL KNIHY

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE (2.VYDÁNÍ)

Obálka knihy MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE (2.VYDÁNÍ) od autora Jesenský Daniel a kol.

Autor: Jesenský Daniel a kol.
Nakladatel: Grada Publishing
EAN: 9788027117246
Žánr:
Rok vydání: 2020
Stav: Není skladem
Běžná cena: 249 Kč
AKČNÍ CENA: 237 Kč
Anotace

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.