KATEGORIE

DETAIL KNIHY

METODY VÝZKUMU MÉDIÍ

METODY VÝZKUMU MÉDIÍ

Autor: Trampota T., Vojtěchovská M.
Nakladatel: Portál
EAN: 9788073676834
Žánr: Média, komunikace, žurnalistika
Rok vydání: 2010
Stav: Není skladem
Běžná cena: 365 Kč
AKČNÍ CENA: 347 Kč
Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.