KATEGORIE

DETAIL KNIHY

SLOVNÍK MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

SLOVNÍK MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

Autor: Reifová Irena a kolektiv
Nakladatel: Portál
EAN: 9788071789260
Žánr: Média, komunikace, žurnalistika
Rok vydání: 2004
Stav: Není skladem
Běžná cena: 465 Kč
AKČNÍ CENA: 442 Kč
Anotace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
PhDr. Irena Reifová, Ph.D., vyučuje kulturální studia a kritické teorie médií na FSV UK v Praze. Publikuje v novinách a časopisech, překládá z němčiny.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.