KATEGORIE
DETAIL KNIHY
| Autor: | Česálková Lucie |
| Nakladatel: | Akropolis |
| EAN: | 9788074704499 |
| Žánr: | Naučná, encyklopedie |
| Rok vydání: | 2023 |
| Stav: | Skladem |
| Běžná cena: | |
| AKČNÍ CENA: | 1330 Kč |
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.

