KATEGORIE

DETAIL KNIHY

SPOTŘEBNÍ IMAGINACE STÁTNÍHO SOCIALISMU (REKLAMA V ČESKOSL.)

SPOTŘEBNÍ IMAGINACE STÁTNÍHO SOCIALISMU (REKLAMA V ČESKOSL.)

Autor: Česálková Lucie
Nakladatel: Akropolis
EAN: 9788074704499
Žánr: Naučná, encyklopedie
Rok vydání: 2023
Stav: Skladem
Běžná cena: 1399 Kč
AKČNÍ CENA: 1330 Kč
Anotace

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.