KATEGORIE

DETAIL KNIHY

ÚVOD DO TEORIE MASOVÉ KOMUNIKACE

ÚVOD DO TEORIE MASOVÉ KOMUNIKACE

Autor: McQuail Denis
Nakladatel: Portál
EAN: 9788073675745
Žánr: Média, komunikace, žurnalistika
Rok vydání: 2009
Stav: Není skladem
CENA: 745 Kč
Anotace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií. Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.